Nákupno-zábavné centrum Váh je polyfunkcný komplex na celkovej ploche 5 733 m 2 . Celková úžitková plocha obchodov je 4 491 m 2 . Obchodné centrum Váh je priamo napojené na komunikáciu II/513, ktorá je frekventovaná nielen z hladiska potreby domácich obyvatelov, ale je využívaná ako prístup z nedalekého mesta Nitra na dialnicu D1.
1.2. Manažment Obchodného centra Váh
Manažment obchodného centra Váh (dalej len „Manažment Centra"; zabezpecuje všetky úlohy súvisiace s prevádzkou Váh. Bez ohladu na cokolvek iné uvedené v tomto Prevádzkovom poriadku. Manažment Centra, resp. jeho clenovia nie sú oprávnení vykonávat v mene a/alebo na úcet Prenajímatela žiadne také právne úkony, ktorými by nad rozsah Nájomnej zmluvy zaväzovali Prenajímatela príslušného Priestoru Centra.
Členovia prevádzkovej skupiny:
Manažér centra
Technický manažér
Marketingový manažér
Účtovné oddelenie
Architekt centra
Úlohy a kompetencie v jednotlivých funkciách:
Manažér centra:
Je všeobecným vedúcim obchodného centra Váh. Zodpovedá za celkovú prevádzku Centra,
za centrálne služby, resp. za ich úroven.
Marketingový manažér:
Zodpovedá za vytvorenie a priebežný rozvoj marketingovej a reklamnej stratégie obchodného centra Váh. Do jeho kompetencie patrí všetko, co je spojené s marketingovou komunikáciou výskumom trhu, vonkajšími i vnútornými podujatiami, ako aj ich financným zabezpecením
Technický manažér:
Zodpovedá za dennú prevádzku Obchodného centra Váh, tj. za údržbu, upratovanie bezpecnost a celú agendu v súvislosti s prevádzkovaním Centra.
Architekt centra:
Zodpovedá za schvalovanie architektonických návrhov jednotlivých obchodných jednotiek a zároven za schvalovanie stavebných uprav obchodných jednotiek
1.3. Kontakt na manažment centra
V záujme efektívneho a rýchleho vybavenia záležitostí užívatelov, vedenie Manažmentu Centra je k dispozícii
v pracovnej dobe v pondelok - piatok, v case od 9.00 – 16.00
email: info@ocvah.sk
1.3.1. Úlohy manažmentu centra
1, Administratívne úlohy manažmentu centra:
Manažment Centra eviduje Nájomcov a užívatelov Obchodného centra Váh. Vytvára dobrý vztah medzi obchodníkmi fungujúcimi v Centre v prípade potreby môže požadovat od nich informácie Manažment Centra je povinný kontroloval, ci Nájomcovia a Užívatelia jednotlivých obchodných jednotiek dodržiavajú predpisy sformulované v Nájomných zmluvách, ako aj v pravidlách vyplývajúce z tohto dokumentu a z iných aplikovatelných noriem. V prípade potreby môže uplatnoval sankcie zakotvené v Nájomných zmluvách.
2, Financno-ekonomické úlohy manažmentu centra:
Úlohou Manažmentu Centra je ekonomické plánovanie - analýza a financovanie cinnosti Obchodného centra Váh, predbežná a dodatocná kalkulácia cinnosti podnikatelskej povahy realizovanej Centrom, organizácia vedenia administratívy, vytvorenie, prevádzka a aktualizácia základne; databázy, spravovanie bankových úctov, pravidelná evidencia financnej situácie Centra, kalkulácia prevádzkových nákladov a príjmov.
3, Marketingové úlohy manažmentu centra:
Medzi úlohy marketingovej povahy patrí príprava rocného marketingového plánu jeho harmonogram a rozpocet, organizácia a realizácia akcií, podujatí, vybudovanie a udržiavanie mediálnych kontaktov uzatváranie sponzorských rámcových zmlúv na rozširovanie zdrojov rozpoctu marketingu, vypracovanie informacných buletínov o Obchodnom centre Váh resp. pre jeho Nájomcov a užívatelov. Dodržiavanie reklamy Centra a reklamnej cinnosti Nájomcov a Užívatelov v zmysle Prevádzkových pravidiel, vypracovanie odborných aspektov k hodnoteniu efektívnosti reklamnej stratégie.
4, Úlohy manažmentu centra v oblasti upratovacích prác:
Manažment Centra zabezpecuje okrem upratovacích prác spolocných priestorov vo vnútri budovy Obchodného centra aj údržbu prilahlých komunikácii. Okrem pravidelného upratovania pevných cestných komunikácií (s výnimkou verejných komunikácii) a zelených plôch, ich údržba ošetrovanie, v prípade potreby doplnenie taktiež patria medzi prevádzkové povinnosti Manažmentu Centra.
5, Úlohy manažmentu centra v oblasti bezpecnosti:
V záujme bezpecnej prevádzky Obchodného centra Váh je úlohou Manažmentu Centra prevádzkovanie celodennej (24 hodín) bezpecnostnej, dispecerskej a strážnei-ochrannej služby a protipožiarnych alarmov a systémov
6, Technické úlohy manažmentu centra:
Medzi úlohy Manažmentu Centra v oblasti prevádzkovania a údržby patri zabezpecenie technickej prevádzky a údržby Centra, ako ai príprava plánu údržby. Údržba musí obsiahnut vykonanie všetkých prác, ktoré zabezpecujú pravidelnú a bezpecnú prevádzku technických a technologických systémov Obchodného centra Váh, dalej zabezpecujú ich stav a nepovažujú sa za rekonštrukcné práce.
1.4. Územná platnost prevádzkové poriadku
Tento Prevádzkový poriadok sa týka všetkých priestorov Obchodného centra Váh tj., najmä však priestorov Obchodných jednotiek a spolocných priestorov Obchodného centra Váh.
1.4.1. Priestory OC Váh, resp. priestory centra
Priestory Obchodného centra Váh, resp. Priestory Centra' sú akékolvek a všetky priestory, ktoré sú priamo súcastou budovy centra alebo s centrom priamo alebo nepriamo súvisia alebo sú potrebne pre prevádzkovanie centra.
1.4.2. Obchodná jednotka
Obchodnou jednotkou sú tie priestory Centra, v ktorých sa na základe príslušnej Nájomnej zmluvy uskutocnuje predaj príslušného tovaru, resp. poskytovanie príslušnej služby, pokial z týchto Prevádzkových pravidiel nevyplýva nieco iné.
1.4.3. Obchodné priestory
Obchodné priestory sú tie priestory Centra, kde sa vo väcšine prípadov nachádzajú Obchodné jednotky
1.4.4. Food court
„Food Court" oznacenie znamená tu cast priestorov Obchodného centra Váh, kde sa nachádzajú Obchodne jednotky poskytujúce reštauracné a im podobné služby (reštaurácie, kaviarne, cukrárne, cajovne a služby rýchleho obcerstvenia.)
1.4.5. Vnútorné a vonkajšie verejné spolocné priestory
Do verejných vnútorných spolocných priestorov patrí vnútorná chodba, ktorá sa môže využívat na organizáciu spolocných akcii.
Medzi vonkajšie verejné spolocné priestory patria najmä priestory okolo Obchodného centra Váh a plochy ktoré sa k nim bezprostredne pripájajú.
1.4.6. Priestory pre personál, sklady a technické priestory
Priestor pre personál zahrnajú vedlajšie miestnosti, sklady a všetky, pre verejnost neprístupné alebo ciastocne prístupne miesto (napr.: únikové cesty). Pod pojmom technické miestnosti sa rozumejú všetky také pre verejnost a personál neprístupné miestnosti, kde vstup je povolený iba pre odborný technicky personál. Do týchto miestnost je vstup návštevníkov aj za sprievodu spôsobilej osoby zakázaný.
1.5. Personálna záväznost Prevádzkového poriadku
Prevádzkový poriadok schvaluje Prevádzkovatel Centra a ich dodržanie je záväzne pre všetkých Nájomcov Užívatelov a Zamestnancov, ako aj pre Manažment Centra, ako aj pre všetkých zákazníkov a návštevníkov Obchodného centra Váh.
1.5.1. Nájomcovia
Tam, kde Prevádzkový poriadok používa vyraz „Nájomca" alebo „Nájomcovia", rozumie sa tým príslušná fyzická alebo právnická osoba, ktorá je oprávneným užívatelom príslušnej Obchodnej jednotky resp. iného Priestoru Centra, a to na základe zmluvy o nájme nebytových priestorov, resp. inej zmluvy uzatvorenej s Prenajímatelom (dalej len „Nájomná zmluva', resp. „Zmluva o nájme)
1.5.2. Užívatelia
Podla Prevádzkového poriadku „Užívatel" znamená krátkodobý Nájomca Obchodnej jednotky alebo iného Priestoru Obchodného centra Váh
1.5.3 Zamestnanci, resp. pracovníci
Podla Prevádzkového poriadku „Zamestnanec" resp. „Pracovník' znamená osobu v pracovnoprávnom. resp. obdobnom právnom vztahu s Nájomcom, resp. Užívatelom, ako aj inú osobu, ktorá je na základe príslušného právneho vztahu oprávnená konat v mene a/alebo na úcet a/alebo v zaujme Nájomcu, resp Užívatela a dokial sa to týka ukladania povinnosti Nájomcovi, resp. užívatelovi, aj zmluvní partneri Nájomcu, resp. Užívatela.
1.5.4. Zmluvný partner centra
Pod pojmom „Zmluvný partner Centra" sa rozumejú subdodávatela v zmluvnom vztahu s Prevádzkovatelom Centra, poskytujúci cinnosti a služby v zaujme centra za zmluvne dohodnutých podmienok.
1.5.5. Prenajímatel
Pod pojmom „Prenajímatel" sa rozumie vlastník Centra, resp. iná osoba, ktorá je na základe zmluvného vztahu s vlastníkom Centra oprávnená prenechat užívanie príslušného Priestoru Centra príslušnému Nájomcovi.
1.5.6. Prevádzkovatel centra
Pod pojmom „Prevádzkovatel Centra" sa rozumie vlastník Centra, resp. iná osoba, ktorá je na základe zmluvného vztahu s vlastníkom Centra oprávnená prostredníctvom ním ustanoveného Manažmentu Centra prevádzkovat Centrum. Prevádzkovatelom Centra je spolocnost: DAIFEL FINANCE, a.s., Nitrianska 99, 920 01 Hlohovec.
2. Prevádzkové pravidlá
2.1. Úcel prevádzkových pravidiel
Prevádzkové pravidlá zachytávajú tie predpisy a princípy prevádzkovania Centra vyplývajúce z tohto Prevádzkového poriadku, ktorých dodržiavanie napomáha prevádzke Obchodného centra Váh na vysokej úrovni, vytvoreniu dobrého obchodného mena, zabezpecuje nerušený nákup a zábavu návštevníkov a ktorých dodržiavanie je základným záujmom a povinnostou všetkých Nájomcov, Užívatelov a poskytovatelov služieb Obchodného centra Váh.
Nariadenia Prevádzkových pravidiel - na základe praktických skúsenosti a požiadaviek, získaných pri prevádzkovaní Obchodného centra Váh, ako aj v dôsledku zmien právnych a iných predpisov - je Manažment Centra oprávnený vo svojej kompetencii kedykolvek modifikovat alebo doplnit.
Manažment Centra o zmenách neodkladne písomne informuje osoby podriadené platnosti Prevádzkových pravidiel, ktoré sú povinné platné predpisy vždy dodržiavat.
Ak niektoré ustanovenie Prevádzkových pravidiel je neplatné alebo stratí platnost, netyká sa to platnosti celých Prevádzkových pravidiel. V takomto prípade Manažment Centra nahradí neplatné ustanovenie takým právne zodpovedajúcim ustanovením, ktoré najlepšie napomáha k dosiahnutiu želaného ekonomického alebo iného ciela.
Vzniknuté právne spory v súvislosti s Prevádzkovými pravidlami sa Manažment Centra pokúsi vyriešit cestou rokovaní. Ked sa spor do 30 dní od iniciovania rokovaní nevyrieši, rozhodnutie v právnom spore prináleží súdu príslušnému podla ustanovení Nájomnej zmluvy.
2.2. Poriadok otváracej doby
2.2.1. Všeobecné ustanovenia
Cielom jednotnej regulácie otváracej doby je to, aby sa s jej povinným uplatnovaním nákupno-zábavné centrum Váh prispôsobilo požiadavkám kupujúcich. Predpisy otváracej doby nákupno-zabavného centra Váh stanovuje Manažment Centra.
Nájomcovia a Užívatelia sú povinní v zákonom predpísanej a estetickej forme vyznacit otváraciu dobu pri vchode do Obchodnej jednotky resp. na inom dobre viditelnom mieste, spolu so všetkými dalšími údajmi, povinnost umiestnenia, ktorých vyplýva Nájomcom a Užívatelom z príslušných právnych predpisov.
Pocas toho, ako sú Obchodné jednotky z dôvodu inventúry alebo z iných technických prícin prechodne zatvorené, Nájomcovia a Užívatelia sú povinní na dobre viditelnom mieste oznámit prícinu zatvorenia a predpokladaný cas otvorenia. O termíne takýchto zatvorení Nájomca ci Užívatel obchodnej jednotky je povinný písomne informovat Manažment Centra min, 72 hodín dopredu, a ak to nie je možne pre povahu príciny, tak najneskôr v den zatvorenia.
Pocas otváracích hodín nákupno-zábavného centra Váh je nájomca povinný vo svoje: obchodnej jednotke zabezpecit trvalý a plynulý chod nájomnej jednotky.
2.2.2. Otváracia doba obchodných jednotiek
Otváracia doba Obchodných jednotiek je stanovená nasledovne:
a, Povinná otváracia doba pre obchodné jednotky, ktoré sú umiestnené vo vonkajšej casti centra:
pracovné dni: 09:00-20:00
sobota: 09:00-20:00
nedela: 09:00-20:00
b, Povinná otváracia doba obchodných jednotiek, ktoré sú umiestnené vo vnútornej casti centra:
pracovné dni: 09:00 -_21:00
sobota: 09:00 - 21:00
nedela: 09:00 - 21:00
2.2.3. Poriadok otváracej doby v dnoch štátnych sviatkov a v dnoch pracovného pokoja:
Otváracia doba Obchodných jednotiek pocas štátnych sviatkov a štátom uznaných dni pracovného pokoja je totožná so stanovenou otváracou dobou, s výnimkou dalej uvedených prípadov, kedy je otváracia doba stanovená nasledovne
24. decembra do 12:00 hod.
31. decembra do 12:00 hod.
Pocas nasledujúcich dní je nákupno-zábavné Centrum Váh uzavreté úplne:
01. januára
25.-26. decembra
Velkonocná nedela a velkonocný pondelok.
2.2.4. Zmena povinnej otváracej doby
Manažment Centra môže zmenit povinnú otváraciu dobu vyplývajúcu z tohto Prevádzkového poriadku, len na základe súhlasu nájomcov, ktorí majú prenajaté priestory predstavujúce minimálne 51 % celkovej prenajatej plochy Obchodného centra Váh.
2.2.5. Poriadok otvárania hlavného vchodu
Úprava predpisov otvárania a zatvárania hlavného vchodu cez ktorý možno vstúpit do budovy nákupno-zábavného centra Váh sa uskutocnuje podla nižšie uvedeného.
Na budove Obchodného centra sú nasledovné vchody, ktoré možno zoskupit na základe ich funkcie, resp. oprávnenia a povinností otvárat a zatvárat vchodové brány.
A, Hlavný vchod
Hlavný vchod na budove nákupno-zábavného centra Váh slúži pre návštevníkov a personál Centra. Otváranie, resp. zatváranie hlavného vchodu je oprávnený a povinný Manažment Centra a riadi sa otváracou dobou podla prevádzkových pravidiel.
B, Vchod pre dopravu tovarov
Nájomcovia a Užívatelia, ktorí majú vlastné prístupové zadné dvere do svojich nájomných jednotiek sú povinní vykonávat zásobovanie svojich prevádzok výlucne cez tieto zásobovacie dvere. Zásobovanie Obchodných jednotiek, ktoré nemajú zásobovacie dvere môžu vykonávat zásobovanie svojich prevádzok cez hlavný vchod.
C, Vchod pre zamestnancov
Zamestnanci, majú k dispozícii hlavný vchod. Vchod pre Zamestnancov je otvorený 30 minút pred otvorením Centra a 30 minút po zatvorení Centra.
D, Technické vchody
Sú to tie vchody, ktoré majú byt zatvorené, a ktoré môžu otvárat, resp. zatvárat iba osoby poverené Manažmentom Centra. Tieto vchody vedú k technickým zariadeniam ako transformátorom, kotolniam strojovni spinklerov, resp. elektrickým zariadeniam, a pod
2.2.6. Predpisy pohybu mimo otváracej doby
Pohyb Nájomcov a Užívatelov Obchodných jednotiek sa uskutocnuje v zmysle tohto Prevádzkového poriadku cez hlavný vchod. Pokial z tohto Prevádzkového poriadku nevyplýva nieco iné, v case po vecernom zatvorení do ranného otvorenia je zakázaný vstup do Priestorov Centra. Manažment Centra v nižšie uvedených prípadoch môže písomne povolit vstup za prítomnosti bezpecnostnej služby Centra, pricom povinnostou bezpecnostnej služby je kontrolovat totožnost osôb oprávnených k vstupu, z toho vyplývajúce náklady však je povinný znášat žiadatel.
V prípade nevyhnutnosti pohybu mimo otváracej doby Centra je tento možný výlucne na základe povolenia vydaného Manažmentom Centra.
V prípade stahovania: Vyvoz tovaru prekracujúci obvyklý rámec, ako aj stahovanie je potrebne písomne ohlásit Manažmentu Centra, ktorý písomne vyjadri svoj súhlas. Nájomca alebo Užívatel Obchodnej jednotky je povinný tento súhlas držat pri sebe, v opacnom prípade je bezpecnostná služba povinná zabránit stahovaniu alebo vývozu tovarov
Úradné osoby: mimo otváracej doby úradné osoby oprávnené na vstup musia byt sprevádzané osobou urcenou Manažmentom Centra. Bezpecnostná služba je povinná udalost zaznamenat do denného hlásenia so zápisom mien vstupujúcich osôb.
2.2.7. Sankcie za porušenie poriadku otváracej doby
Regulovaný a transparentný poriadok otváracej doby je neodmyslitelným predpokladom k vytvoreniu dobrého obchodného mena celého centra Váh.
Tieto predpisy chránia záujmy spotrebitelov, na druhej strane ich porušenie zhoršuje kredit nákupno-zábavného centra Váh zo strany spotrebitelov.
Osoby porušujúce poriadok otváracej doby uvedený v tomto Prevádzkovom poriadku sú povinne platit zmluvnú pokutu podla Zmluvy o nájme.
2.2.8. Predpisy správania sa pracovníkov
Pracovnici sú povinní voci návštevníkom Centra preukazovat také správanie, ktoré prispieva k vytvoreniu a udržaniu dobrého obchodného mena a ocakávanej vynikajúcej obsluhy nákupno-zábavného centra Váh.
Správanie sa a spôsoby Pracovníkov musia byt zdvorilé, co prispieva k plnej spokojnost zákazníkov. Toto ocakávanie je smerodajné aj pri vybavovaní spotrebitelských reklamácii.
Povinnostou Pracovníkov je, aby svoju cinnost vykonávali v cistom oblecení zodpovedajúcom pracovnému zadeleniu.
Vyrušovanie zákazníkov je zakázané (ich oslovovanie v spolocných priestoroch, vyzývanie a podnecovaniu k nakúpu).
Fajcenie je zakázané vo všetkých priestoroch Obchodných jednotiek.
Pracovníkom je zakázané užívanie alkoholických nápojov na celom území nákupno-zábavného centra Váh v priebehu pracovnej doby a dodržiavanie toho zákazu môžu pracovníci bezpecnostnej služby v súlade s platnými slovenskými právnymi predpismi kedykolvek kontroloval.
Pracovníci sú povinní dodržiavat príslušne bezpecnostné predpisy, zodpovedajúce ich pracovnému zadeleniu.
V mimoriadnych situáciách (napr.: v prípade požiaru alebo nahlásenia bomby sú Pracovnici povinní postupovat podla Bezpecnostných predpisov)
Ked Pracovník spozoruje cudzí, opustený predmet alebo zvlášt podozrivého cloveka s nezvyklým správaním sa, je povinný informovat prítomnú bezpecnostnú službu.
Dodržiavanie obchodného tajomstva sa vztahuje i na Pracovníkov.
2.2.9. Správanie sa kupujúcich a návštevníkov
Na celom území nákupno-zábavného centra Váh je zakázané užívame alkoholických nápojov s výnimkou oznacených miestností jednotiek rýchleho obcerstvenia, kaviarni a reštaurácie.
Na celom území nákupno-zábavného centra Váh je zákaz držania a užívania drog.
Na celom území nákupno-zábavného centra Váh platí zákaz fajcenia. Výnimku podla platných právnych predpisov SR a súhlasu Manažmentu Centra tvoria urcené kaviarne a na to vymedzené casti reštaurácií.
Do nákupno-zábavného centra Váh je zakázané vstupovat s predmetmi, ktorých verejná prezentácia alebo užívanie vzbudzujú verejne pohoršenie, resp. ktorých verejná prezentácia alebo užívanie je v rozpore so všeobecne zaužívanými pravidlami dobrých mravov a morálky.
Je zakázané vstupovat do priestorov nákupno-zábavného centra Váh so strelnou zbranou bez príslušného povolenia alebo jej podobným predmetom.
Na území nákupne - zábavného centra Váh je zakázané:
• bez povolenia vykonávat akúkolvek obchodnú cinnost, resp. poskytovat akékolvek služby
• vykonávat bez povolenia agentúrnu cinnost, robit živú reklamu, tzv „chodiaca tabula“ bez povolenia roznášat letáky a vylepoval plagáty v Priestoroch Centra a to ani na prilahlé chodníky a cesty
• bez povolenia organizovat, prevádzat a hrat verejné hazardné hry, rozdávat politické a podobne letáky a vykonávat akúkolvek mu agitacnú cinnost
• používat bicykle, skateboardy, kolieskové korcule a iné dopravne prostriedky
• žobranie, hlucnost a prejav takého správania sa, co v iných môže vyvolat pohoršenie alebo paniku
2.2.10. Požiadavky užívania predmetov podla svojho úcelu
Spolocným cielom Nájomcov/Užívatelov je prvotriedne prevádzkovanie nákupno-zábavného centra Váh na výnimocnej úrovni a vytvorenie dobrého mena doma i v zahranicí.
V tomto duchu a v záujme riadneho fungovania Centra, ako aj v zaujme vyrovnanej prevádzky podnikov nachádzajúcich sa v nákupno-zábavnom centre Váh, je povinnostou každého Nájomcu/Užívatela aby dodržal ustanovenia uvedené v tomto Prevádzkovom poriadku, nakolko regulácia práv užívania a disponovania tvorí na základe spolocnej zmluvnej dohody významný prvok Prevádzkových pravidiel.
Zabezpecenie požiadavky užívania predmetov podla svojho úcelu je v zaujme ochrany budovy nákupno-zábavného centra Váh a využívajúc priebežne skúsenosti prevádzkovania Centra je Manažment Centra oprávnený v súlade s Prevádzkovými pravidlami vytvorit predpisy, ktoré všetky osoby spadajúce pod platnost Prevádzkových pravidiel musia dodržat.
Manažment Centra je povinný zabezpecit, aby Nájomcovia a Užívatelia predpísané pravidla dodržiavali a je povinný vo svojej kompetencii sankcionovat porušitelov pravidiel.
Nájomcovia a Užívatelia sú povinní priestory, spolocné casti budovy používat podla svojho úcelu so spôsobom, ako sa to ocakáva v prvotriednom nákupnom centre, a v záujme zabránenia užívania proti svojmu úcelu ktorejkolvek casti nákupno-zábavného centra Váh sú Nájomcovia/Užívatelia povinný urobit všetky logické opatrenia.
V záujme uplatnenia tejto požiadavky sú Nájomcovia a Užívatelia povinní dodržiavat predpisy uvedené v platných právnych predpisoch a Prevádzkových pravidlách dalej sú povinní podporovat pracú Manažmentu Centra a spolupracovat s nim.
Manažment Centra je oprávnený úcelne užívanie predmetov pravidelne kontrolovat bez toho, aby neodôvodnene vyrušoval Nájomcov/Užívatelov.
Nájomca alebo Užívatel pri prevádzke svojej Obchodnej jednotky je povinný zdržat sa od takého správania, ktorým by obmedzoval úcelné užívanie iných Obchodných jednotiek. Každý Náiomca a Užívatel je povinný rešpektovat susedské pravá chrániace Nájomcov/Užívatelov iných Obchodných jednotiek.
Hygienické zariadenia v spolocnom užívaní sa môžu používat výlucne podla svojho úcelu, je zakázané volné zahadzovanie odpadov alebo iných materiálov. Škody spôsobené neodborným užívaním predmetov Nájomcom/Užívatelom/Zamestnancami znáša Nájomca/Užívatel.
V prípade neúcelného užívania Manažment Centra povinne vyzve Nájomcu alebo Užívatela, aby urobil nápravu a v budúcností sa vyvaroval takéhoto konania. Ak k náprave nedôjde, môže Manažment Centra uplatnit sankcie podla Prevádzkových pravidiel.
Ked Nájomca alebo Užívatel neúcelným užívaním spôsobí škodu Centru je povinný vzniknutú škodu uhradit. Nájomcovia a Užívatelia v prípade porušenia predpisov Prevádzkových pravidiel sú povinní zaplatit pokutu/penále v prospech Prenajímatela vyplývajúcu z príslušných ustanovení tohto Prevádzkového poriadku, resp. Nájomnej zmluvy. Ak Manažment Centra sa v záujme predchádzania škody na spolocnom majetku rozhodne v zmysle Nájomnej zmluvy o prechodnom zatvorení niektorej Obchodnej jednotky alebo tak uciní z dôvodu nahlásenia bomby, živelnej pohromy, teroristického cinu, resp. z dôvodu výkonu opatrení polície, stavebného alebo iného orgánu Nájomca alebo Užívatel nemá právo na odškodnenie od Nájomcu, resp. od Manažmentu Centra.
2.2.11. Ochrana nefajciarov
Nájomcovia a Užívatelia sú povinní dodržiavat ustanovenia všeobecne závažných právnych predpisov upravujúcich ochranu nefajciarov, najmä zákona c. 377/2004 Z.z o ochrane nefajciarov v platnom znení tiež zabezpecit ich dodržiavanie svojimi Zamestnancami, kupujúcimi, návštevníkmi a zákazníkmi na celom území nákupno-zábavného centra Váh.
Nájomcovia a Užívatelia sú povinní utvárat podmienky na zabezpecenie ochrany nefajciarov pred škodlivým vplyvom tabakového dymu a dymu z výrobkov ktoré sú urcené na fajcenie a neobsahujú tabak na celom území nákupno-zábavného centra Váh.
Za dodržiavanie právnych predpisov upravujúcich ochranu nefajciarov na území Obchodných jednotiek v plnom rozsahu zodpovedajú Nájomcovia a Užívatelia, ktorí sú povinní najmä zabezpecit dodržiavanie právnych predpisov upravujúcich ochranu nefajciarov na území Obchodných jednotiek a znášat všetky sankcie príslušných štátnych orgánov vyplývajúce z ich porušovania
V prípade, ak v dôsledku nesplnenia povinností Nájomcov a/alebo Užívatelov podla predchádzajúceho odseku, t.j. ak za nedodržanie ustanovení Zákona o ochrane nefajciarov Nájomcami a/alebo Užívatelmi alebo ich Zamestnancami, kupujúcimi, návštevníkmi ci zákazníkmi na ktoromkolvek mieste nákupno-zábavného centra Váh, bude Manažmentu Centra uložená akákolvek sankcia, vrátane pokuty v akejkolvek výške, Nájomcovia a/alebo Užívatelia, ktorí svoje povinnosti podla predchádzajúcich odsekov nesplnili, budú povinní Prenajímatelovi, resp. Manažmentu Centra uhradit všetky výdavky a náklady, ktoré im v tejto súvislosti vzniknú (vrátane sumy vo výške uloženej pokuty), a to najneskôr do piatich (5) dní odo dna, kedy Manažment Centra preukáže Nájomco(-vi/m) a/alebo Užívatel(-ovi/om) príslušnými dokladmi ich výšku.
2.3. Obchodný profil
2.3.1. Všeobecné ustanovenia
Zámerom majitela nákupno-zábavného centra Váh bolo, aby široký okruh predajní a služieb ponúkal zákazníkom a návštevníkom bohatý výber prvotriedneho tovaru.
Pri vytvorení optimálneho profilovania súcasného stavu Obchodných jednotiek sa tento princíp uplatnil a zámerom je, aby nákupno-zábavné centrum Váh aj v budúcnosti fungovalo na základe uvedeného princípu.
Nájomcovia a Užívatelia Obchodných jednotiek môžu zmenit svoj zvolený profil iba po písomnom súhlase Manažmentu Centra potvrdeného formou písomného dodatku k Nájomnej zmluve. Za zmenu sa považuje rozšírenie a zúženie alebo výber úplne iného profilu. Manažment Centra eviduje profil jednotlivých Obchodných jednotiek.
Manažment Centra pri posudzovaní žiadosti na zmenu profilu zohladnuje hore uvedené princípy a dodržanie percentuálnych zastúpení jednotlivých obchodných profilov v nákupno-zábavnom centre Váh a podla toho rozhoduje.
2.3.2. Výkon hospodárskej cinnosti
V nákupno-zábavnom centre Váh akékolvek obchodne cinnosti a poskytovanie služieb možno vykonávat iba pri dodržaní všetkých príslušných právnych a úradných predpisov po obdržaní potrebných povolení. V okruhu splnania právnych predpisov musia Nájomcovia a Užívatelia prednostne dodržat tieto požiadavky.
Nájomcovia a Užívatelia musia vediet v každom prípade potvrdit vynikajúcu kvalitu ( I.tr) predávaných tovarov poskytovaných služieb (dalej len „Výrobky ), ich legálny pôvod a plnenie povinnosti v súvislostí s obstarávaním Výrobku.
Je potrebne vyhoviet všetkým požiadavkám v súvislosti s garanciou, zárucnou lehotou, zodpovednostou za Výrobok.
Nájomcovia a Užívatelia pri vykonávaní vlastných hospodárskych cinnosti v nákupno-zábavnom centre Váh sú povinní dodržat ustanovenia Obchodného zákonníka vztahujúce sa na nekalú sútaž a ustanovenia zákona c. 136/2001 Z.z. o ochrane hospodárskej sútaže, z ktorých dôležité požiadavky sú nasledovné:
Je zakázané vykonávanie necestnej hospodárskej cinnosti - zvlášt spôsobom, porušujúcim zákonné záujmy priamych sútažných partnerov (Obchodné jednotky v nákupno-zábavnom centre Váh) alebo nebezpecným spôsobom prieciacim sa požiadavkám obchodnej cestnosti.
Je zakázané nepravdivými informáciami, ohováraním alebo inak kazit dobre meno, porušovat a ohrozovat hodnovernost iných Obchodných jednotiek nachádzajúcich sa v nákupno-zábavnom centre Váh.
Je zakázané necestnými výzvami nabádat iných, ktoré s tretími osobami (s inou Obchodnou jednotkou v nákupno-zábavnom centre Váh) môžu spôsobit rozviazanie dobrých Hospodárskych vztahov alebo by obmedzovali vytvorenie takých vztahov.
2.3.3. Zakázané cinnosti
Na celom území nákupno-zábavného centra Váh je zakázané:
• vykonávat také cinnosti, ktoré vzbudzujú verejne pohoršenie, resp. sú v rozpore so všeobecne zaužívanými pravidlami dobrých mravov a morálky
• vykonávat cinnosti vyvolávajúce silný hluk, zápach alebo inak poškodzujúce okolie
• vykonávat také cinnosti, ktoré sa priecia ustanoveniam Zákona o ochrane nefajciarov, a to najmä zákaz predaja:
•» tabakových výrobkov a výrobkov, ktoré sú urcené na fajcenie a neobsahujú tabak (napr. elektronické cigareta, bylinné cigarety, a pod.) (I) v predajniach potravín okrem predajní, ktoré majú na predaj týchto výrobkov vyclenený samostatný priestor alebo stojan, (lli v predajniach s tovarom urceným pre deti, (III) formou podomového a zásielkového predaja
• tabakových výrobkov a výrobkov, ktoré sú urcené na fajcenie a neobsahujú tabak v spotrebitelskom
balení cigariet s obsahom iným ako devätnást kusov alebo dvadsat kusov
• tabakových výrobkov a výrobkov, ktoré sú urcené na fajcenie a neobsahujú tabak osobám mladším
ako 18 rokov
• tabakových výrobkov z automatov.
* výrobkov napodobnujúcich tvar a vzhlad tabakových výrobkov alebo tabakových potrieb vo forme potravinárskych výrobkov, alebo hraciek
• zakazuje sa uvádzat do obehu tabak urcený na vnútorne použitie
• držat na území strediska látky zakázané právnym preedpisom, zvlášt výbušniny a pyrotechnické prostriedky
• držat zbrane bez príslušného povolenia
• držat a predávat živé zvieratá (s výnimkou zvláštneho povolenia prevádzkovatela v rámci povolenia)
• prevádzat hazardné hry (s výnimkou zvláštneho povolenia prevádzkovatela v rámci povolenia)
• predaj erotického tovaru, peep show, prostitúcia, atd.
2.4. Predaj na území spolocných priestorov
Predaj na území spolocných priestorov nákupno-zábavného centra Váh znamená prechodné užívanie niektorej verejnej spolocnej plochy vo vnútri budovy Centra alebo mimo nej, za úcelom predaja tovarov /alebo poskytovania služieb, podla oprávnení a povinnosti uvedených za týmto úcelom v Nájomnej zmluve
2.4.1. Formy predaja na území spolocných priestorov
A, Detašovaný predaj:
Na detašovanie predaja vo vnútri budovy nákupno-zábavného centra Váh sú oprávnení iba Nájomcovia a Užívatelia Obchodných jednotiek s tým, že detašovaný predaj možno prevádzat iba s povoleným profilom a bezprostredne pred svojou Obchodnou jednotkou. O písomnej žiadost Nájomcu alebo Užívatela Obchodnej jednotky rozhoduje Manažment Centra po zohladnení umiestnenia Obchodnej jednotky a vhodnosti verejnej plochy pred nou. Pokial z Nájomnej zmluvy nevyplýva nieco iné, v prípade povolenia detašovaného predaja je Nájomca povinný uzatvorit písomný dodatok k Nájomnej zmluve.
B, Program speciality leasing:
V prípade tzv.„Programu Špeciality Leasing" (Mobilné stánky) záujemca o detašovaný predaj v súlade so zmluvou uzavretou s Prevádzkovatelom môže obsadit plochu zaznamenanú na pôdoryse, tvoriaceho prílohu Nájomnej zmluvy. V tomto systéme sú oprávnené uzatvorit s Prevádzkovatelom zmluvu o detašovanom predaji aj tretie osoby okrem Nájomcov a Užívatelov, avšak so súhlasom príslušného Nájomcu, resp. Užívatela. V danom prípade sa jedná o krátkodobý partnerský vztah, ktorý Obchodné centrum Váh ponuka maloobchodníkom alebo už prevádzkujúcim podnikom. Miesto predaja sa môže takýmto spôsobom využívat na den, týžden, mesiac, sezónu, resp. na cely rok. Túto formu predaja na území spolocných priestorov nemožno vykonávat bezprostredne pred Obchodnou jednotkou niekoho iného.
V rámci Programu Špeciality Leasing nárokovanie užívania spolocných priestorov prebieha tak že sa zohladnuje cinnost žiadatelov už prevádzkujúcich v nákupno-zábavnom centre Váh so zretelom na dlhodobé záujmy Centra. Úcastník Programu Špeciality Leasing môže svoju predajnu umiestnit len v spolocných priestoroch Centra za podmienok stanovených v osobitnej zmluve uzavretej medzi Úcastníkom Programu Špeciality Leasing a Prevádzkovatelom.
2.4.2. Spolocné pravidlá predaja na území spolocných priestorov
Detašovaní predajcovia sú povinní držat u seba k dispozícii zmluvu oprávnujúcu detašovaných predajcov na detašovaný predaj, na základe ktorej je bezpecnostná služba oprávnená a povinná presvedcit sa o oprávnenosti detašovaného predaja.
Zmluvnú platnost detašovaného predaja je Manažment Centra oprávnený pravidelne kontrolovat.
2.5. Marketing a reklama
2.5.1. Všeobecné ustanovenia
Marketingovú a reklamnú cinnost vykonávanú v spolocných priestoroch nákupno-zábavného centra Váh riadi a kontroluje Manažment Centra. V súlade s tým platí, že pokial z Nájomnej zmluvy nevyplýva nieco iné, marketingovú a reklamnú cinnost mimo priestorov svojich Obchodných jednotiek môžu Nájomcovia a Užívatelia vykonávat len s predchádzajúcim písomným súhlasom Manažmentu Centra.
Marketingovú a reklamnú cinnost v priestoroch vlastnej Obchodnej jednotky môžu Nájomcovia a Užívatelia vykonávat za dodržania pravidiel vyplývajúcich z Nájomnej zmluvy a z tohto Prevádzkového poriadku. V záujme jednotnej marketingovej a reklamnej stratégie sa môže marketingová a reklamná cinnost Nájomcov a Užívatelov v nákupno-zábavnom centre Váh týkat iba propagácie tých tovarov a služieb, ktoré sú predávané, resp. poskytované v ich Obchodných jednotkách. Pokial z Nájomnej zmluvy nevyplýva nieco iné, v spolocných priestoroch Centra možno umiestnit Reklamne nosice (nápisy, tabule firemné vývesné štíty, stojany, atd.) len na základe podmienok vyplývajúcich zo osobitnej zmluvy uzavretej s Prevádzkovatelom a po písomnom súhlase Manažmentu Centra. Pokial z Nájomnej zmluvy nevyplýva nieco iné, Reklamné nosice umiestnené Nájomcami a Užívatelmi bez písomného súhlasu Manažmentu Centra v spolocných priestoroch Centra, odstráni Manažment Centra okamžite po márnom uplynutí lehoty na odstránenie neoprávnene umiestneného Reklamného nosica a to na náklady toho kto takéto Reklamné nosice v spolocných priestoroch Centra neoprávnene umiestnil, resp. na náklady toho Nájomcu resp. Užívatela v mene a/alebo na úcet a/alebo v záujme ktorého došlo k neoprávnenému umiestneniu Reklamného nosica. Takto odstránený Reklamný nosic uschová Manažment Centra najviac tri dni od jeho odstránenia, po uplynutí tejto lehoty je oprávnený ho zlikvidovat.
V spolocných priestoroch budovy nákupno-zábavného centra Váh môže Manažment Centra umiestnovat reklamný materiál len na miestach tomuto cielu vyhovujúcich a špeciálne na tento úcel vytvorených Distribúcia letákov alebo akýchkolvek propagacných materiálov tretími osobami v spolocných priestoroch Centra je zakázaná.
Manažment Centra je oprávnený pomocou vnútorného rozhlasu a televízneho informacného systému upozornit návštevníkov na otvorené podujatie. organizované v nákupno-zábavnom centre Váh.
Nájomcovia a Užívatelia majú možnost využit vnútorný rozhlas a televízny informacný systém na objednanie reklamy svojich Výrobkov, a to prostredníctvom marketingového oddelenia Manažmentu Centra.
V záujme vytvárania jednotného imidžu nákupno-zábavného centra Váh udržuje Manažment Centra sústavný dobrý kontakt s médiami. Smerodajnými pre reklamnú cinnost, konanú pod gesciou Manažmentu Centra, sú požiadavky na kvalitatívne a estetické kritéria, ako aj uplatnené nároky voci Nájomcom a Užívatelom.
2.5.2. Organizácia podujatí
V záujme zvýšenia informovaností o nákupno-zábavnom centre Váh Manažment Centra pravidelne organizuje podujatia v spolocných priestoroch Centra, ktoré sú na to vhodné.
Otvorené podujatia v spolocných priestoroch nákupno-zábavného centra Váh môže organizovat iba Manažment Centra.
Za odborne zabezpecenie a zabezpecenie všetkých potrebných podmienok otvorených podujatí je zodpovedný Manažment Centra. Manažment Centra sa usiluje zostavením týchto podujatí pre kupujúcich i pre návštevníkov (otvorené podujatia) zvyšovat popularitu centra rovnako v kruhoch dospelých i mládeže.
Manažment Centra môže otvorené podujatie organizovat v takých spolocných priestranstvách centra, ktoré sú vhodné na takýto úcel, bez toho, aby prekážali komercnej prevádzke.
Pokial chce niektorý Nájomca alebo Užívatel usporiadal podujatie pre uzavretú spolocnost, môže ju uskutocnit iba na ploche svojej Obchodnej jednotky a je povinný aspion 1 5 dní pred plánovaným zaciatkom podujatia Manažmentu Centra ohlásit:
- miesto, predmet a cas zaciatku i cas ukoncenia podujatia
- pocet ocakávaných návštevníkov
- všetky eventuálne podmienky, súvisiace s podujatím
Všetky náklady, vznikajúce v dôsledku povoleného podujatia ako aj prípadná náhrada škôd a odškodnenie idú na tarchu organizátora podujatia.
Pokial sa takéto uzavreté podujatie nemôže zosúladit s marketingovou stratégiou nákupno-zábavného centra Váh. Manažment Centra má pravo takéto podujatie zakázat a zabránit mu.
Podujatie organizované na území spolocných priestorov Centra musí byt vopred schválené Manažmentom Centra. Pre takto organizované podujatie môže Manažment Centra poskytnút aj technické zabezpecenie.
Náklady spojené s technickým zabezpecením znáša nájomca.
2.5.3. Reklamné nápisy
Nižšie uvedené pravidlá upravujú otázky súvisiace s reklamami, ktoré majú byt navrhnuté a inštalovaneé Nájomcom, resp. Užívatelom v priestoroch Obchodnej jednotky. Z hladiska predpisov je ich interpretácia definitívna a smerodajná. Cielom predpisov je napomáhanie kreativity a originality pomocou aplikácie kvalitných materiálov pri navrhovaní. Ocakávame moderné projekty plné fantázie, ktoré sa odpútavajú od tradicných metód a umiestnení.
Všeobecné zásady
Pokial z Nájomnej zmluvy nevyplýva nieco iné, design priecelia Obchodnej jednotky, namontovanie reklamných tabúl vrátane svetelnej reklamy na priecelie Obchodnej jednotky, ako aj zmena existujúceho designu priecelia Obchodnej jednotky, resp. zmena existujúcich reklamných tabuli vrátane svetelnej reklamy na priecelí Obchodnej jednotky podlieha predchádzajúcemu písomnému súhlas Manažmentu Centra. Nájomca alebo Užívatel predkladá Manažmentu Centra písomnú žiadost spolu s dokumentáciou, obsahujúcou textové zdôvodnenie a obrazový návrh budúcej reklamy, ktorú si želá aplikovat. Manažment Centra posúdi žiadost do 15 dni odo dna predloženia žiadosti.
Nájomca alebo Užívatel môže reklamu umiestnit na vnútorné plochy výkladu Obchodnej jednotky. Aplikovaná reklama musí zodpovedat obvyklej prvotriednej úrovni nákupno-zábavného centra Váh a vysokým estetickým a morálnym požiadavkám.
V tomto zmysle musí reklama vo svojom prevedení v materiáli i kvalite byt na vysokej úrovni a jej rozmery musia zodpovedat kritériám dobrého vkusu a racionality.
Zvuková reklama aplikované v niektorých Obchodných jednotkách, resp. svetelná reklama v Obchodných jednotkách, ako aj vo výkladoch na prieceliach Obchodných jednotiek nesmie ani rozmermi, intenzitou zvuku alebo svetla rušit cinnost iných Obchodných jednotiek, kludný nákup alebo zábavu.
Pri vytváraní foriem aplikovaných reklamných cinnosti sú Nájomcovia a Užívatelia povinní dodržiavat požiadavky na poctivé správanie sa na trhu a reklamnú cinnost, podchytene v právnych predpisoch.
Je zakázané zverejnovanie akýchkolvek takých reklám a inzerátov, ktoré nie sú v súlade s právnym: predpismi, vzbudzujú verejne pohoršenie, resp. sú v rozpore so všeobecne zaužívanými pravidlami dobrých mravov a morálky, alebo sú zneužitelné na dezinformáciu adresátov reklamy.
Nájomcovia a Užívatelia nesmú vyvíjat takú reklamnú cinnost, ktorá porovnáva tovary alebo služby, ponúkané Obchodnou jednotkou s tovarmi alebo službami, ponúkanými inými Obchodnými jednotkami v nákupno-zábavnom centre Váh alebo klasifikuje tovary alebo služby inej Obchodnej jednotky
2.6. Poistenie majetku a zodpovednosti centra
Na budovu nákupno-zábavného centra Váh na jej stavebnostrojné zariadenia, spolocné priestory, resp. vo vztahu k týmto i na škody, spôsobené tretím osobám ma Prenajímatel uzatvorenú poistnú zmluvu a bude ju udržiavat.
2.6.1. Poistenie majetku a zodpovednost Nájomcov a Užívatelov
Na základe hore uvedených dôvodov je každý Nájomca a Užívatel povinný na svoie vlastne náklady uzavriet poistnú zmluvu na poistenie majetku a zodpovednosti, vztahujúcu sa na Obchodnú jednotku ktorú má v užívaní, na investície, nachádzajúce sa na území Obchodnej jednotky, na ním vstavané strojné a iné zariadenia, ako aj na úhradu škôd, spôsobených tretím osobám v dôsledku cinnosti Nájomcu a Užívatela v Obchodnom centre Váh.
Pri uzatváraní poistenia svojho majetku sú Nájomcovia a Užívatelia povinní brat do pozornosti skutocnost, že bezpecnostná služba centra nezabezpecuje individuálny dozor a ochranu ich Obchodných jednotiek.
Pocas otváracích hodín centra zodpovedajú Nájomcovia a Užívatelia Obchodných jednotiek za majetkové hodnoty, nachádzajúce sa v ich Obchodných jednotkách.
2.7. Zásobovanie
Zásobovanie nájomných jednotiek c.1.1.1. až 9.1, sa uskutocnuje cez zadné zásobovacie dvere, ktoré sú na každej nájomnej jednotke.
Zásobovanie nájomných jednotiek c. 11.1 až 19.1 sa uskutocnuje cez hlavný vchod a to v case od 8.30 hod. do 21.30 hod.
2.8. Bezpecnostné pravidlá
2.8.1. Stráženie
Stráženie a ochranu centra zabezpecuje spolocnost, ktorá je odborne spôsobila na výkon takejto cinnost dalej len (bezpecnostná služba). Bezpecnostná služba plní svoje úlohy v súlade s príslušnými právnymi predpismi a týmito Prevádzkovými pravidlami.
Nájomcovia a Užívatelia všetkých obchodov sú povinní písomne oznámit Manažmentu Centra, ktorú poverenú osobu Nájomcu alebo Užívatela je v prípade mimoriadnej udalosti (požiar, vlámanie, prasknutie vodovodného potrubia) povinný Manažment Centra (resp. jeho zástupca) vyrozumiet. V zaujme toho je nevyhnutné pravidelne aktualizovat Informacný list.
Nájomcovia a Užívatelia sú pri uzatváraní zmluvy na poistenie majetku povinní brat do pozornosti skutocnost, že bezpecnostná služba centra nezabezpecuje individuálne stráženie a ochranu jednotlivých Obchodných jednotiek. Ak niektorý Nájomca alebo Užívatel chce zrealizovat stráženie a ochranu svojej Obchodnej jednotky, musí byt vybudovanie a prevádzkovanie takejto bezpecnostnej služby v súlade s cinnostou bezpecnostné) služby zamestnávanej v Centre.
Pocas otváracích hodín centra zodpovedajú za majetkové predmety nachádzajúce s v obchode Nájomcovia a Užívatelia Obchodných jednotiek.
2.8.2. Požiarne poplachové smernice
2.8.3. Povinnosti pracovného personálu a osôb zdržujúcich sa v objekte pri spozorovaní požiaru
- Zamestnanec, ktorý spozoruje v organizácii požiar a môže ho sám uhasit je povinný neodkladne tak
urobit dostupnými protipožiarnymi prostriedkami ( RHP, požiarne vodovody a iné zdroje hasiacich
látok). Ak to nie je možné je ihned povinný ohlásit vznik požiaru na ohlasovnu požiaru
- V organizácii sa vyhlasuje požiarny poplach pokrikom „Horí“, prípadne sirénou, telefónnom
a miestnym rozhlasom
- Po vyhlásení požiarneho poplachu sú osoby povinné riadit sa pokynmi poverenej osoby, po príchode
Hasicskej jednotky pokynom velitela zásahu
- Ohlasovna požiaru sa nachádza v oznacenom priestore
- Po vyhlásení evakuácie sa všetky osoby sústredia na volnom priestranstve v bezpecnej vzdialenosti
od miesta požiaru
- Po vyhlásení požiarneho poplachu treba z ohrozeného priestoru evakuovat: osoby, horlavé kvapaliny, výbušne a inak nebezpecné látky a materiál
2.8.4. V prípade požiaru alebo inej mimoriadnej udalosti volajte na telefónne císla
Integrovaný záchranný systém 112
Mestská polícia 159
Hasicský a záchranný zbor 150
Záchranná zdravotná služba 155
Polícia 158
Pohotovostné služby elektrárne: 0850 111 555
Pohotovostné služby plynárne: 0850 111 727
Pohotovostné služby vodárne: 0800 121 333, 033/59 66 182
V Hlohovci dna 20.02.2013
Informacný list nájomcu/užívatela
DAIFEL FINANCE , a.s
Manažment Centra
Názov obchodnej jednotky:
Sídlo spolocnosti
Císlo telefónu Císlo faxu E-mail
Meno Nájomcu/Užívatela obchodu
Císlo telefónu Císlo faxu
Miesto:
Meno vedúceho obchodne jednotky
Císlo telefónu Císlo faxu E-mail
Meno hlavného úctovníka:
Císlo telefónu: Císlo faxu E-mail.
Meno vedúceho marketingu:
Meno osoby, ktorú treba vyrozumiet v prípade nebezpecenstva
Císlo telefónu Císlo taxu E-mail
V záujme efektívneho udržiavania spojenia vás prosíme, aby ste nás pravidelne informovali o zmenách ktoré nastali vo vašom obchode.
V Hlohovci dna 20.02.2013 Meno a podpis Nájomcu/Užívatela